Vairāk informācijas par jūsu piekrišanu J&J

Kāpēc nevar apstrādāt manu e-pasta adresi?

Ja jūsu norādītā e-pasta adrese jau ir norādīta iepriekš, mēs nevarēsim apstrādāt jūsu pieprasījumu. Ja vēlaties pieteikties mūsu saziņai, tostarp reklāmas rakstura saziņai, ar e-pasta adresi (vai mobilā tālruņa numuru), kuru jau ir norādījis kāds cits, piemēram, vēlaties pieteikties ar e-pasta adresi, kas ir jūsu kopīga ar kolēģiem, un kāds no jūsu kolēģiem jau ir norādījis šo konkrēto e-pasta adresi, mēs nevaram apstrādāt jūsu datus mūsu klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmā. Tas ir tāpēc, ka viens identificēts konts mūsu CRM sistēmā ir saistīts ar vienu unikālu e-pasta adresi vai tālruņa numuru. Mēs to darām, lai aizsargātu jūsu datus.

Kāpēc mans pieteikšanās pieprasījums tiek noraidīts?

Ja mēs nevaram salīdzināt jūsu sniegto informāciju ar kontu mūsu CRM sistēmā, mēs noraidīsim jūsu pieprasījumu. Mēs to darām, jo uzskatām, ka neesat tiesīgs saņemt mūsu reklāmas paziņojumus, jo, iespējams, neesat veselības aprūpes speciālists.

Kāpēc jums ir nepieciešama papildu informācija, lai apstrādātu manu pieteikšanās pieprasījumu?

Ja mēs nevaram automātiski salīdzināt jūsu sniegtos ar mūsu CRM sistēmā esošajiem datiem, jūsu pieprasījums jāapstrādā manuāli. Tāpēc kāds no mūsu kolēģiem var sazināties ar jums, lai pieprasītu papildu informāciju, lai saskaņotu jūsu pieprasījumu mūsu CRM sistēmā. Tas notiks tikai tad, ja jūsu sniegtā informācija nebūs pietiekama, lai automātiski vai manuāli apstiprinātu jūsu pieprasījumu.

Ja rodas jautājumi saistībā ar jūsu piekrišanu, lūdzu, sazinieties ar Janssen Klientu apkalpošanas centru.